Subject: FW: 11009P_LC0266 kooskõlastamine
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Feb 2024 09:53:14 +0200

From: Lauri Laar <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Monday, February 26, 2024 9:41 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 11009P_LC0266 kooskõlastamine

Tere.

Tänan kiire tagasiside eest. Annan parandustest lühiülevaate.

1. Asendiplaanil ja seletuskirjas tarbija reservtoru muudeud 750 N
tugevusele.

2. Kilp ja kaabel nihutatud eraomandile lähemale, lisatud kaugus asfalti
servast kilbini ja kaablist nõlva alumise servani.

3. Korrigeeritud.

4. Lisatud nii asendiplaani märkustesse, kui ka seletuskirja.

5. Km numbrid muudetud, uurin miks meie automaatika andis valed.

6. Parandatud.

7. Lisatud.

8. Punktis on silmas peetud eramaal olevaid ristumisi (antud juhul Telia
sidekaabel), mis tuleb kaevetööde käigus täiendavalt tugevdada. Vastav
tekst lisatud seletuskirja.

9. Ikõ plaan lisatud.

Lugupidamisega

Lauri Laar

Nooremprojekteerija

Tel +372 53 410 151

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 21. veebruar 2024 14:33
To: Lauri Laar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 11009P_LC0266 kooskõlastamine

Tere

Esitasite Transpordiametile kooskõlastamiseks teeilmajaama
elektriliitumise projekti, palun lahendust natukene
korrigeerida/täiendada:

1.	Teemaal min tarbija kaabli kaitsetoru tugevus 750N, palun joonist
korrigeerida.

2.	Teemaal kaabel ja kilp kavandada võimalikult piiri äärde, lisada
kilbi kaugus sõidutee äärest.
3.	Ristumine on eratee mitte maanteega, palun korrigeerida.

4.	Lisada, et kõrvalekalded on kooskõlastatud projektist keelatud.
5.	Palun korrigeerida joonisel riigiteemaal kulgemisel km numbreid,
õige on:

6.	Lisada seletuskirja täpsed viited riigiteemaal kaabli kaitsetoru
tugevuste kohta, teemaal 750N , ristumisel erateega 1250N. Seletuskiri ja
joonis täiendavad üksteist.
7.	Seletavas osas kaabli kavandamisel tehnoloogiline osa puudu,
kavandatakse nii avatud kaeviku kui ka puurimise teel kaabli paigaldust,
palun lisada.
8.	Sellest tekstist ei saa aru? Tulenevalt TRAM nõuetest, tuleb
teemaal kasutada kaitsetoru tugevusega 750N.

9.	Lisada IKÕ plaan (näidislahendus manuses).

Palun esitage korrigeeritud ja digitaalselt allkirjastatud projektlahendus
otse minu e-postile.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Lauri Laar <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Wednesday, February 21, 2024 11:27 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 11009P_LC0266 kooskõlastamine

Tere.

Palume kooskõlastada teeilmajaama elektriliitumise projekt Vinni vallas
Ridakülas (mnt. 21 Rakvere-Luige tee km. 22.81-22.86).

Dokumentatsioon on lisatud manusena.

Lugupidamisega

Lauri Laar

Nooremprojekteerija

Tel +372 53 410 151

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee